torsdag 27 december 2012

Mer kvalitetstid!

Ja, ledighet innebär mycket ute, iaf om man bor i familjen From!
 
När Fromhem blev tomt och tyst efter julfirande åkte vi ut till Springkällan, väl värt ett besök om man inte varit där! Särskilt nu på vintern när det frusit!
 
Bron över Enån in till själva springkällan, den gungar härligt när man går på den!
 
 
 Det är vansinnigt svårt att fota isen :(
Jag har försökt massor med gånger men ännu inte lyckats... Kanske borde gå en fotokurs!?


 Bron från andra hållet, vi vek direkt efter bron in vänster och följde stigen bort till Kungshol, jättefint!
 
Finfina familjen :) 
 
Eeehhh, ja, ibland är det kul att fota.... tyvärr är det ju blixt, men rätt kul är bilden, att det för en gångs skull är Dizni som spattar!?
 
Man Spajk kan han också...... Vår kamera är för långsam för Spajk ;)
 
Ja, å så skulle vi ta en fin bild på mig och hundarna.....tänkte liksom båda hundarna med framtassarna på stocken o så jag i mitten, en bra ide men myyycket svårare att fixa.....

 Bara liiiiite rörigt, tur Dizni är tålig :)
 
Förutom att jag ser lätt ansträngd ut, Dizni lite galen och Spajk strypt så är det en rätt bra bild, eller????

Jag läste Dizni´s tankar... "skööönt, nu är Han borta, bara du o jag matte!" 
 
"Neeeej, passa dig matte, nu kommer Han igen, slut på lugnet......"


Vackert så det förslår, Narnia nästa! 

 
Ja, det var allt för nu, håll tillgodo!
 


2 kommentarer:

  1. Ja de är fint där. Jag får nog passa på att ta med barnen dit och grilla lite korv innan snön försvinner ;)

    / Camilla

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder =)
    / Emma

    SvaraRadera