lördag 6 juli 2013

Bättre sent än aldrig!

Ja, bättre sent än aldrig har familjen From skaffat iPad..... 
Idag är det ju min födelsedag :) Jag "fick" inte önska mig en dammsugare sa Nicklas.... Så jag kom inte på något annat, funderade på en ny klocka eller nått roligt armband/halsband, men hur ofta har jag det??? 

Men så i morse kom Nicklas med ett stort rätt tungt paket, för tungt för att vara skor ;) Döm om min förvåning när det i paketet låg en iPod med ett hallonrött fiiiint fodral!! Älskade Nicklas hade köpt en iPod! Nu är den ju till oss båda, men den är mest min för fodralet är ju Carolin-rött :) Så nu sitter jag här och bloggar från iPaden, det går förvånansvärt smidigt att skriva! 

Sen återstår att se om det är så lätt att lägga in bilder som "appen" lovar....

Jag sitter annars och funderar på vår nya fina bil, vissa bokstavskombinationer är heeeeelt omöjliga att komma ihåg, vårt nya reg.nr. är ett sånt..... NSR! Vi tittade på en som hade regnr. GKN och det hade ju blivit Gurkan såklart, men NSR?? Jag har ett förslag, men ni kanske är påhittigare än jag!?! 

Ja, det var väl egentligen allt... Ska bara testa att lägga in en bild också! 

Tjingeling och på återseende! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar